Ali Abdol Maleki - Interview
یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 اسفند 1390
بازدید : 3768
نویسنده : بابک

 

خبر ناگهانی اولین کنسرت رسمی «علی عبدالمالکی» شوک بزرگی برای هوادارانش بود + مصاحبه

علی عبدالمالکی: همه را سورپرایز می‌کنم!

ر حالی که بازار کنسرت‌های پاپ در حال داغ شدن بود و ستاره‌های پاپ در تکاپوی کنسرت‌های آخر سالشان بودند، درج آگهی کنسرت ۲۲ اسفند «علی عبدالمالکی» شوک بزرگی برای هوادارنش بود و طرفداران این خواننده برای خرید بلیت کنسرت خواننده محبوب و پر طرفدارشان به مراکز فروش بلیت هجوم بیاورند. حجم استقبال از این کنسرت به قدری بوده که با گذشت دو روز از درج این آگهی به نظر می‌رسد این اجرا برای یک شب دیگر در سالن میلاد نمایشگاه تمدید شود.

علی عبدالمالکی (که در این آگهی نام‌اش «علی عبدالمالک» ذکر شده)، سالهاست در عرصه موسیقی زیرزمینی داخلی نام و شهرتی را برای خود به هم زده و طرفداران فراوانی دارد. اوج محبوبیت و شهرت این خواننده هم مربوط به آلبوم «نامسلمون» است که در سال ۸۷ و پس از فوت خواننده مشهور آن ور آبی، آثار او را با تنظیمی جدید بازخوانی کرد تا به شدت مورد توجه عموم قرار بگیرد و استقبال جالبی هم از آن شود.

    
علامت سوال

نکته جالب این خبر این است که عبدالمالکی تا به امروز هیچ آلبوم رسمی و مجازی را نداشته که بواسطه آن بتواند به اجرای زنده بپردازد. ولی ظاهرا توانسته مجوز برخی قطعات پر طرفدارش را برای اجرا در این برنامه بگیرد. این اتفاق برای مهدی مدرس هم رخ داده بود و او هم از جمله کسانی بود که بدون هیچ آلبوم مجاز و رسمی‌ای توانست در تهران به اجرای برنامه بپردازد و کنسرت دهد.

از جمله نقاط مثبت علی عبدالمالکی تجربه اکثر سبک‌های موسیقی توسط این خواننده است که مورد توجه عموم قرار گرفته و توانسته طرفداران فراوانی را نیز داشته باشد. قطعات شاد و ریتمیک را او با شور و انرژی فراوان خوانده و در اجرای آثار آرام و اسلو نیز از او قطعات زیادی را می‌توان نام برد که با استقبال رو به رو شده است. باید نشست و دید که اجرای زنده این خواننده تا چه حدی می‌تواند توقع طرفداران این خواننده را بر آورده کند.


  
گپی کوتاه با علی عبدالمالکی: همه را سورپرایز می‌کنم!

معمولا پیدا کردن خواننده‌هایی که تا کنون در بازار موسیقی کشور آلبومی رسمی نداشته‌اند کار آسانی نیست. ولی یک دوست مشترک باعث برقراری ارتباط ما با این خواننده شد تا این خواننده قبل از اجرایش در تهران پاسخ سوالاتمان را بدهد. این اولین گفتگوی منتشر شده از علی عبدالمالکی در همه این سال‌ها است.

    اولین اجرای زنده بدون هیچ آلبوم رسمی. قطعا حس خوبی را می‌تواند داشته باشد؟

صد در صد. خیلی خوشحالم و از همه کسانی که کمک کردند این اتفاق عملی شود ممنونم.

   
برای عملی شدن این اتفاق حتما تلاشهای زیادی صورت گرفته، نه؟

مگر برای بقیه بدون تلاش این اتفاق ممکن بود؟ ما خواستیم و بالاخره با کمک دوستان توانستیم به به خواسته‌مان برسیم.

  
کنداکتور برنامه‌ات مشخص شده؟ چه غافلگیری‌هایی را برای طرفدارانت داری؟

بله مشخص شده ولی فعلا نمی‌خواهم لیست قطعاتم را عنوان کنم چون تمایلی به لو رفتن کنداکتور برنامه‌ام ندارم. ولی قطعا همه را سورپرایز می‌کنم! همه تلاش من این است که انشاالله همه از این برنامه راضی و خشنود بیرون بیایند.

  
اولین آلبوم مجازت چه زمانی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد؟

همه کارهای آلبوم تمام شده و تقریبا آماده ورود به بازار موسیقی کشور است. همه مجوز‌ها هم اخذ شده و دیگر مشکلی نیست. ولی چون وضع بازار چندان تعریفی ندارد کار را وارد بازار نکردیم تا وقتی که مردم کمی با موسیقی اشتی کنند. ولی قطعا اوایل سال آلبوم را وارد بازار خواهیم کرد تا دل همه را راضی نگه داریم.

  
اسم آلبومت مشخص شده؟

هنوز نه ولی به محض به قطعیت رسیدن آنرا در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.

  
با چه کسانی در این آلبوم همکاری کرده‌اید؟

با دوستان هنرمنتدی زیادی مثل مرتضی پاشایی، مریم اسدی، امیر بهادر دهقان، علیرضا مرتضی قلی، محمد فراهانی، علی استیری، و...

  بسیاری از خواننده‌های بزرگ و سر‌شناس این روز‌ها بازار پاپ کسانی بوده‌اند که مثل تو از موسیقی زیر زمینی وارد چرخه رسمی موسیقی کشور شده‌اند. محسن چاوشی، محسن یگانه، رضا صادقی، بنیامین و...تو خودت چه پیش بینی‌ای داری؟ فکر می‌کنی چه آینده‌ای در انتظارت باشد؟

من همه سعی‌ام قطعا بهترین شدن است و برای آن همه سعی‌ام را می‌کنم. ولی اعتقاد دارم همه چیز دست خداست.


جهت بهتر شدن سایت ممنون میشم حمایتم کنید
نام و نام خانوادگي
پست الکترونيکي
شماره تلفن
مبلغ به تومان


:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com